onsdag 31. oktober 2007

Repetisjon av læringsteoriene

Ja da har vi også endelig fått fremført pedagogikkprosjektet vårt. Godt å bli ferdig med det. Var ganske fornøyd med resultatet. Syntes tilbakemeldingene var ok, men syntes ikke vi fikk så mye tilbakemelding. Spesiellt ikke fra lærer. Dette savnet jeg litt. Det har vært et tidkrevende prosjekt, men jeg er godt fornøyd med resultatet og føler jeg har fått en god del ut av det. Den andre delen av økta var en oppsummering av de ulike læringsteoriene. Det var godt å få repitert de ulike teoriene. Jeg følte jeg fikk en brukbar oversikt over teoriene, de teoretikerne som hørte til de ulike teoriene og en kort oversikt over hva de stod for. På slutten av timen hadde vi datalabb, og det må jeg si at jeg har veldig godt av. Jeg er helt håpløs med data. Men jeg kommer nok til å trenge en kort repetisjon av dette også:)

2 kommentarer:

MALIN E. KRAKK sa...

Eg sakna også tilbakemelding frå lærar då me hadde framføring sist veke. Eg la merke til at ho nesten ikkje gav tilbakelmelding til nokon grupper, men ho har vel gjort seg opp ei meining likevel :) Bra at du byrjar å få ei betre forståing av dei ulike læringsteoriane; eg for min del kunne også tenke meg å ha vore på den repetisjonsøkta:) Elles har du skrive ein grei refleksjon frå denne økta.

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Ja, det er heilt sant at eg har gitt minst mogleg attendemeldingar til gruppene, det er fordi framføringane ikkje er for min del, men for kullet sin del. Denne dagen skulle de stå i sentrum, og eg vera ein perifer tilretteleggjar.Det er og for at de skal få øva dykk på å gi respons til kvarandre på eiga hand. Det er lett for at det blir læraren sin kommentar som "tel", men her har de same føresetnad for å kommentera alle saman. Elles kjem de til å få individuell rettleiing på pedagogisk grunnsyn og planlegging i høve til oppgåva de no skal i gong med, så eg tenkjer det er viktigast at det kjem der, når de har fått litt tid til å fordøya stoffet...

Birgit :-)